Saturday, July 18, 2009

SaYa NaK SeMbAnG JaP...



Terima kasih kerana singgah sebentar melayari
laman blog al-kisah cerita tentang keluarga saya...
saya Mohd Nazrul Bin Ab Kiplli sudah pun berumur
27 tahun dan telah mendirikan rumahtangga sejak
tahun 2005..

Alhamdulillah...saya bersyukur kehadrat Allah s.w.t
kerana memberikan rezeki yang amat bermakna kepada
saya dan isteri saya ( Farizah Binti Zamal )iaitu
kedua-dua cahaya mata yang sungguh sempurna dan comel..

Dalam laman ini saya ingin memasukkan slot2 aktiviti-
aktiviti yang telah kami ikuti bersama-sama keluarga
kami....

Untuk pengetahuan kekawan sekalian...laman blog ini
bertujuan untuk saya kongsi bersama kekawan yang
lain dan diharap dapat diberikan komen dan panduan
serta sudi menjadi followers dalam laman blog kami..

Saya juga mengharap-harapkan agar kekawan sekalian
dapat memberikan lagi cara2 yg terbaik dan panduan
dalam post editing,layout yg lebih canggih dan
yang bersesuaian dengan laman blog ini...

Sekali lagi saya dan keluarga saya ingin mengucapkan
ribuan terima kasih di atas sokongan kekawan sekalian
kerana sudi melayari laman blog ini dan memberikan
komen,cadangan,dan panduan yang berguna untuk kami..

Sekian

0 comments: